VisitBrabant en RBT De Langstraat winnen Award ‘Beste Initiatief Gebiedsmarketing’

Sarah Pilasky en Judith Pullens van RBT De Langstraat, Rianne Leenders van VisitBrabant en Mirja van Dijk van Land van Peel.
Sarah Pilasky en Judith Pullens van RBT De Langstraat, Rianne Leenders van VisitBrabant en Mirja van Dijk van Land van Peel.
Foto: RBT de Langstraat

WAALWIJK – Met een gezamenlijke regiopilot (2023) om meer internationale gasten naar de regio te trekken heeft Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) De Langstraat samen met VisitBrabant en Land van Peel op 6 februari jl. de Insiders Award voor ‘Beste Initiatief Gebiedsmarketing’ in ontvangst mogen nemen.

Trots

Het team van RBT De Langstraat is blij met deze mooie onderscheiding: “Daar zijn wij natuurlijk allemaal heel trots op, maar we zijn vooral ook trots op ‘onze’ groep regionale ondernemers die hier samen keihard aan hebben gewerkt. Zij hebben hun schouders er echt onder gezet.” vertelt Aileen Kok, directeur RBT De Langstraat. Ook benadrukt zij dat de regiopilot een samenwerking van beide partijen op initiatief van VisitBrabant is.

Pilot

Begin dit jaar startten RBT De Langstraat en VisitBrabant een pilot om meer internationale bezoekers naar regio De Langstraat te krijgen. De provinciale en regionale kennis werd gebundeld en diverse ondernemers werden zorgvuldig geselecteerd om deel te nemen als pilotpartner. De pilot bleek al snel succesvol: de ondernemers die hebben deelgenomen aan de pilot geven aan dat zij afgelopen seizoen opvallend veel Duitstalige gasten hebben mogen ontvangen. Ook het aantal Duitse bezoekers van bezoekdelangstraat.nl, de website van het Regionaal Bureau voor Toerisme (RBT) De Langstraat, laat zien dat regio De Langstraat bijzonder in de smaak valt bij onze oosterburen.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen