112

Woning vol rook door drooggekookt pannetje op gasfornuis Kaatsheuvel

KAATSHEUVEL – De brandweer kreeg woensdagmiddag een melding binnen van een woningbrand aan het Fredrik Hendrikpark in Kaatsheuvel. De buurman merkte de brand op omdat er rook uit de woning kwam. De buurman belde gelijk de brandweer.

De brandweer is via een bovenraam naar binnengegaan omdat er niemand thuis was. In de keuken bleek dat de wat oudere bewoner een pannetje op het vuur van het gasfornuis had laten staan. De brandweer heeft het pannetje van het gasfornuis gehaald en is daarna begonnen met het ventileren van de woning.

Toen de oudere man weer thuis kwam werd hij opgevangen door zijn buren.

X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Cookieinstellingen