KAATSHEUVEL - Op donderdag 23 januari vond Bij Anton de feestelijke prijsuitreiking plaats van de eerste editie van de Koop Lokaal Campagne, georganiseerd door de KaatsheuvelApp in samenwerking met In-Kaatsheuvel en SOL Loon op Zand. Deze succesvolle actie, die liep van 29 november tot en met 22 december 2024, heeft een grote betrokkenheid onder zowel inwoners als ondernemers opgeleverd. In totaal werden er meer dan 4.000 vouchers geactiveerd door enthousiaste deelnemers.
Na afloop van de campagne kwamen er 44 winnaars uit de bus, die samen maar liefst €1450 aan cadeaubonnen mochten verdelen. Van deze prijzen werden 40 Pieckbonnen beschikbaar gesteld door In-Kaatsheuvel, terwijl Jumbo Kaatsheuvel met 4 cadeaubonnen bijdroeg aan de actie.
Tijdens de prijsuitreiking werden de cadeaubonnen uitgereikt in een gezellige setting, compleet met een drankje. Sandra Ogiers, de nieuwe centrummanager van Kaatsheuvel, verzorgde samen met Maurits Lagendijk en Rolf Balkenende van de KaatsheuvelApp de uitreiking. De winnaars werden stuk voor stuk in het zonnetje gezet tijdens de warme en feestelijke bijeenkomst.
De KaatsheuvelApp kijkt terug op een zeer geslaagde campagne, die het belang van lokaal winkelen op een positieve manier onderstreepte. De organisatie sprak haar dank uit aan alle ondernemers die deelnamen en de vouchers verspreidden. "Dit succes smaakt naar meer," aldus Rolf Balkenende. "We hopen deze actie in het najaar opnieuw te organiseren en nóg meer mensen te betrekken."
Na het succes van de Koop Lokaal Campagne, blikt de KaatsheuvelApp vooruit op een nieuwe actie: de Restaurant Voordeelweken. Samen met de WaalwijkApp organiseert de KaatsheuvelApp in maart deze culinaire weken vol voordeel. De actie biedt inwoners een kans om voordelig kennis te maken met lokale restaurants. Verdere details over deze campagne worden binnenkort gedeeld via beide apps. Houd de updates dus in de gaten!