Ad en Coby Leermakers onthullen 2e editie magazine ‘Gewoon Loon op Zand’

Donderdagavond 7 juni lanceerde Balkenende Media de tweede editie van het magazine ‘Gewoon Loon op Zand’. De lancering vond plaats bij Apotheek de Koning in Loon op Zand.

Na een kort welkomstwoord van Rolf Balkenende vertelde fysiotherapeut Jan Berkelmans, namens zes zorgondernemers, meer over het nieuwe Gezondheidscentrum Rozet wat in de afbouwfase zit. Meer hierover kunt u lezen in het magazine.

Vervolgens mochten Ad en Coby Leermakers de tweede editie van Gewoon Loon op Zand onthullen met op de cover een foto van Francis Kuijk. Alle aanwezige gasten ontvingen hierna een aantal exemplaren van het glossy magazine.

Magazine ‘Gewoon Loon op Zand’ verschijnt twee maal per jaar en biedt de lezer boeiende verhalen over ondernemers en inspirerende mensen uit de gemeente Loon op Zand. Het magazine wordt binnen circa twee weken huis-aan-huis verspreid bij ruim 10.000 adressen in Loon op Zand, Kaatsheuvel en de Moer.

Gewoon Loon op Zand is tot stand gekomen dankzij de inzet en enthousiasme van Twan en Ursula Schellekens (Schellekens Creatieve Communicatie), Niels van den Hoven (Niels.), Mireille Kleijngeld (Mireille Schrijft), Han Hermkens (Reclamefotostudio Image&Motion), Pim Pijnenburg en Rolf Balkenende (Balkenende Media).

De volgende editie zal medio november 2018 verschijnen. Geïnteresseerden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Rolf Balkenende (06-53815027) of een mail sturen naar [email protected].

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen